دکوراسیون باغ, مقالات

مبلمان دکوراسیون باغ ، هر آنچه نیاز خواهید داشت

مبلمان دکوراسیون باغ

تمام مردم دنیا به آرامش خود اهمیت فوق العاده ای می دهند و اگر باغی داشته باشند سعی می کنند دکوراسیون باغ خود را به زیباترین و آرامش بخش ترین حالت ممکن تزئین کنند. در صورت نداشتن باغ سعی می دهند تا از تراس خود به عنوان مکانی برای استراحت استفاده کنند.

انتخاب مبلمان دکوراسیون باغ

در انتخاب مبلمان سعی کنید از نوع فایبرگلاس یا فلزی استفاده شود و رنگی بر روی فلز آمده باشد . همیشه بیاد داشته باشید که سایبان های چتری و کوسن را فراموش نکنید باغ بدون سایمان ارزشی ندارد سایبان های چتری هست که به باغ روح می بخشد و شما را از نور و گرمای خورشید در امان می دارد.

اگر شما دوستدار آفتاب هستید و از نور آفتاب لذت می برید از صندلی های بلند و راحت استفاده کنید . همچنین می توانید از ننو برای راحتی و آرامش و همچنین زیبایی باغ خود استفاده کنید.

تاب آویز راحتی و ریلکسی را فراموش نکنید. تاب های آویز آماده ای هستند که هم سبک وزن و هم امکان جابجایی راحتی دارند از آن ها در باغ های خود استفاده کنید. همچنین تاب ویلایی 2 نفره هم می تواند مکان رمانتیکی در باغ شما ایجاد کند.

در باغ حتما شما حوس یک کباب و جوجه می کنید حتما از باربیکیو استفاده کنید. باربیکیو و منقل ها یکی از وسایل استراتژیک در باغ ها هستند که همیشه شما به آن ها نیاز خواهید داشت.

ورزش صبحگاهی حس و حال عالی در یک هوای تمیز برایتان به ارمغان خواهد آورد. تجهیزات مورد نیاز برای ورزش را برای باغ خود تهیه کنید.

تاب ویلایی

تاب ویلایی

مبلمان شب در ویلا

همیشه فکری به حال تاریکی شب بکنید و از چراغ ها بگونه ای استفاده کنید که نور کافی داشته باشید. اگر می خواهید صحنه ی بیاد ماندنی ایجاد کنید از آتشدان استفاده کنید و آتشدان ها در انواع مختلفی هستند که بسته به نیاز و سلیقه می توانید استفاده کنید سیب زمینی آتشی در داخل آتش دان در یک شب تاریک کنار آتش لذت بخش و ماندگار هست . آتشدان شما را از سرمای شب هم در امان نگه می دارد.

نگهداری از مبلمان و تجهیزات باغ ویلایی

در مرحله اول سعی کنید دکوراسیون خود را به گونه ای انتخاب کنید تا در زیر باران و نور شدید آفتاب مقاوم باشد و خراب و پوسیده نشود. از کاور های مناسب برای تجهیزات و مبلمان باغ خود استفاد کنید. در زمستان سعی کنید تجهیزات خود را در یک مکان سرپوشیده نگهداری کنید و تنها با کشیدن روکش اکتفا نکنید.

منبع : تحریریه ویلاسازه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *