هدف اصلی فروشگاه ویلاسازه ایجاد رضایت خاطر مشتریان می‌باشد، از این رو کالاهای خریداری شده از این فروشگاه، در صورت باز نشدن بسته بندی و عدم مخدوشی یا پارگی هولوگرام ویلاسازه، بدون اتلاف وقت و گذراندن مراحل پیچیده اداری تا ۱۵ روز بدون چون و چرا قابل تعویض و یا استرداد وجه می‌باشد و مشتری صرفا هزینه ارجاع کالا به فروشگاه را خواهد پرداخت.

همچنین با توجه به اینکه اطمینان از سالم بودن هر کالای خریداری شده نیاز به زمان دارد، محصولات خریداری شده از فروشگاه ویلاسازه بر اساس شرایط زیر تا ۱۵ روز قابل استرداد وجه و یا تعویض می‌باشد؛

پس از باز شدن بسته بندی محصول خریداری شده، مشخص گردد که محصول دچار مشکلات فنی، مستعمل و یا اختلال در کارکرد باشد.
محصول خریداری شده با محصول نمایش داده شده در فروشگاه دارای مغایرت باشد.
بدیهی‌ست رنگ محصولات در نمایشگرهای مختلف، متفاوت خواهد بود به همین دلیل مغایرت رنگ در صورتی که در یک خانواده رنگ (به عنوان مثال قرمز و سرخابی) باشد مشمول شرایط فوق نخواهد شد.
لازم به ذکر است در برخی موارد احتمال تغییرات جزئی در نوع و رنگ بسته‌بندی محصولات این حوزه، بنا به سیاست‌های بازاریابی شرکت‌های تولید کننده و همچنین ایجاد تنوع، وجود دارد که این امر اجتناب ناپذیر است، اما ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که سفارش ارسالی دقیقاً محصول انتخاب شده از جانب شما و تولیدی برند مد نظر خواهد بود.

با توجه به شرایط مذکور، چنانچه کالای شما، مشمول شرایط تعویض یا استرداد هزینه باشد آن را با تمامی لوازم جانبی و بسته بندی صحیح (در صورت باز شدن) به آدرس فروشگاه ویلاسازه ارسال نمایید تا در اسرع وقت متخصصان ما به مشکل رسیدگی و پس از تایید با هماهنگی لازم کالای مشابه را ارسال و یا درصورت نیاز مبلغ پرداختی مسترد گردد. بدیهی است در صورت محرز گشتن مشکل محصول، هزینه ارسال و ارجاع بر عهده شرکت ویلاسازه، و در غیر این صورت بر عهده مشتری خواهد بود.

فروشگاه ویلاسازه هیچگونه مسولیتی در قبال خسارتهای ناشی از حمل و نقل بر عهده نخواهد داشت و مشتری می‌تواند در صورتی که کالای تحویلی به صورت واضح دارای صدمات ناشی از حمل و نقل باشد (ضربه خوردن، ساییدگی و …) آن را تحویل نگیرد و فروشگاه ویلاسازه صرفا به جهت رفاه حال مشتریان از طریق مبادی پیگیر موضوع را بررسی نموده و خسارت ناشی از آن را اخذ خواهد نمود و درصورت تمایل مشتری کالای مشابه مجددا ارسال و یا مبلغ پرداختی مسترد خواهد شد. لازم به ذکر است استرداد وجوه، فقط از طریق حساب بانکی و حداکثر تا ۴۸ ساعت امکان پذیر خواهد بود.