سایبان چتری

 فروش انواع مختلف سایبان چتری به قیمت مناسب

امروزه شما تجهیزات و لوازم جانبی ویلایی را در فروشگاه های اطراف خود مشاهده میکنید .البته افراد زیادی را میبینیم که از این وسائل برای مبلمان فضای باز مثل باغ و ویلای خود استفاده میکنند .البته این بسیار قابل درک است و با توجه به هوای بسیار مطلوبی که امروزه و به خصوص در این فصل از سال ( تابستان ) با آن مواجه هستیم .با این وجود در مبلمان باغ و ویلای خود در برخی از موارد با سردرگمی روبه رو میشویم .آیا از تاب آویز استفاده کنیم یا از وسائل دیگری مثل سایه بان ؟ از کدوم نوع سایه بان استفاده کنیم ؟سایبان چتری از جمله محبوبترین وسائل در دکوراسیون فضای باز میباشد .هیچ چیزی لذت بخش تر از نوشیدن یک نوشیدنی یا خوردن بستنی در تابستان و زیر این سایه بان ، نخواهد بود .سایه بان چتری

سایه بان چتری برای مبلمان

سایبان چتری برای مبلمان

سایبان چتری چیست ؟

نوعی چتر است در مقیاس بزرگ که در قسمت مورد نظر در یاغ یا ویلای خود نصب مینمایید تا جلوی تابش نور خورشید را گرفته و در سایه چتر بنشینید و به استراحت بپردازید .البته برای نصب این چتر بایستی سوراخی در نقطه مورد نظر ایجاد نموده و میله سایه بان را در آن قرار دهید .

چرا مبلمان سایبان ؟

این نوع از وسائل نصب بسیار آسانی داشته و علاوه بر کارایی که دارند ، شکل و دکوراسیون خاصی به باغ یا ویلای شما میخشند و کمتر ویلایی است که از این سایه بان ها نداشته باشد .آفتاب گرفتن خوب است . ولی بعضی مواقع واقعا نیاز است که در باغ خود سایه بان برای فرار از گرمای بیش از حد داشته باشیم .هنگام میزبانی مجالس در فضای باز ، نوشیدنی های خود را از پرتوهای سوزان خورشید در امان و خنک نگه دارید . مزایای استفاده از سایبان چتریاستفاده از سایبان چتری علاوه بر زیبایی فضای مورد نظرمزایایی به همراه دارد مثلا سایبان چتری این امکان را برای ما فراهم می کند که طرح مورد نظر خود مانند لوگو ، انواع تبلیغات و … را روی سازه ی آن چاپ کنیم. علاوه براین سایبان چتری مانع ورود رطوبت باران و گرمای خورشید شده و وظیفه ی محافظت در برابر آفتاب شدید روزانه را بر عهده می گیرد.سایبان چتری نیز هم به صورت ثابت و هم به صورت اتوماتیک وجود دارد که در صورت اتوماتیک بودن می توان به کمک ریموت اختصاصی سایبان را در زاویه مورد نظر تنظیم کرد. استفاده از سایبان چتری در فضاهای سربازالخصوص کافه ها و رستوران ها باعث شکیل تر شدن این مکان ها می شود که در طرح ها و رنگ های مختلف بوده است . پس از نظر تنوع محصولی طبق سلیقه ی مشتری انتخاب می شود.سایبان های برقی چتری با استفادهاز یک ریموت باز و بسته می شوند . انعطاف پذیری اتصالات در این سایبان نیز به همین خاطر ضروری است . سیستم سایبان ممکن است به طور سودمندی شامل یک ساختار پشتیبانی برای حمایت از قسمت سایبان به شکل دلخواه باشد. طول سیستم سایبان هم می تواند قابل تنظیم باشد. سایبان های چتری به علت قرار گرفتن در معرض باد و باران شدید بسیار پایدار شناخته شده است . سازه های این سایبان ها غشایی با طول عمر بالاست ، طول عمر غشاها در هزینه های مربوط به مصالح تعمیری و یا جایگزینی سازه بسیار موثر است. موارد استفاده از سایبان چتریسایبان چتری یکی از انواع سایبان های قابل حمل می باشد . سایبان چتری در مکان هایی مانند ویلاها و کنار استخرها ، فضای باز رستوران ها ، کافی شاپ ها و مراکز تجاری ، مراکز تفریحی مثل هتل ها ، شهربازی ها و پارک ها ، در فضاهای نمایشگاهی و در روف گاردن ( باغچه در پشت بام ) منازل استفاده می شود.شکل زیبایی این سایبان ها همیشه ما را یاد باران و طبیعت می اندازد. سایبان چتری در عین زیبایی و دوام, کارایی بالایی داشته و میتواند محیط خانه, باغ , فروشگاه و هرکجا که به آن نیاز دارید را زیبا و زنده بسازد.اگر بازدیدکنندگان بدانند که باغ شما مجهز به سایه بان میباشد ، در تابستان استقبال بیشتری از باغ شما خواهند داشت .

از کجا تهیه کنم ؟

امروزه تولیدی های مختلفی در سراسر کشور اقدام به تولید این وسیله برای مبلمان مینمایند .در این بین تشخیص محصول با کیفیت بالا در بعضی مواقع واقعا سخت میشود .سایبان های چتری ما در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشوند تا بتوانند تمام نیاز ها و سلیقه های مشتریان را برآورده سازند .اینکه شما به دنبال یک سایبان بزرگ و قابل تنظیم هستید و یا به دنبال یک مورد اقتصادی تر میگردید ، ما از همه نوع برای شما آماده کرده ایم .آنها ویژگی مهمی برای باغ یا ویلای شما خواهند بود . زیرا شما را از تابش نور خورشید محافظت میکنند و یه شما این امکان را میدهد تا در آرامش از فضای بیرون ، لذت ببرید .

ویدیو آموزش نصب سایبان چتری

تولیدی ویلا سازه سایبان چتری را به صورت ویژه و با کیفیت بسیار بالا در اختیاز مشرتیان قرار میدهد .قیمت این محصولات با توجه به فروش مستقیم و بدون واسطه بسیار مقرون به صرفه میباشد .