صندلی, مقالات

انواع صندلی راک ، ویژگی ، معرفی و تحلیل صندلی راک

صندلی راک

صندلی راک و صندلی مادر بزرگ

اکثر ما صندلی های راک را به عنوان یک صندلی مادربزرگ می شناسیم. همانگونه که در فیلم ها و کارتون مادربزرگ ها بر روی این صندلی ها بافتنی می بافتن. اما در واقع صندلی مادربزرگ زیر مجموعه ای از صندلی های راک هست و این نوع صندلی انواع مختلفی دارد که از کودک تا بزرگ شامل می شود.که در این مقاله سعی می کنم که بررسی انواع صندلی راک بپردازم.

 

 

صندلی راک مدرن

زندگی مدرنیته امروزه باعث شده است که مردم به سوی دکوراسیون مدرن و امروزی سوق پیدا کنند. صندلی مادر بزرگ هم از این قائده دور نمانده و به صورت امروزی تغییر کرده هست تا بر اساس دکوراسیون خانه ها و ویلاها هم سو شود. یکی از مزیت های نوع مدرن ، ظرافت ، سادگی و جمع و جور بودن این نوع صندلی ها هستند که برای خانه های کوچک امروزی بسیار مناسب هستند

صندلی راک کلاسیک

صندلی راک مدرن

صندلی راک مدرن

صندلی راک کلاسیک

صندلی راک کلاسیک

نوع کلاسیک از قدیمی تربن نوع این صندلی ها هستن که به صندلی مادربزرگ معروف شده است. جنس این صندلی از چوب می باشد یکی از خصوصیات این صندلی منبت کاری در طرح های مختلف بر روی آن هست.

صندلی راک کودکان

صندلی راک کودکان

صندلی راک کودکان

همان گونه که گفتیم صندلی راک از کوچک تا بزرگ را شامل می شود. این نوع مدل مخصوص کودکان هست. بنابراین برای اینکه مناسب کودکان باشد اندازه آن کوچکتر انتخاب می شود تا کودک به راحتی بر روی آن بنشیند. این راک کودکان برای اینکه متناسب با اتاق کودک باشد از رنگ های روشن استفاده می شود و همچنین از شخصیت های کارتونی و حیوانات بر روی این صندلی ها استفاده می کنند.

صندلی راک راحتی

صندلی راک راحتی

صندلی راک راحتی

این نوع از صندلی راک تلفیقی از مبل راحتی و راک می باشد. این صندلی به دلیل اینکه از پارچه و ابر برای ساخت نشیمن آن استفاده می شود صندلی راحتی هست. و همچینین بدلیل اینکه روی آن از پارچه استفاده می شود می توان با مبلمان و دکوراسیون خانه ست کرد.

صندلی راک لهستانی

صندلی راک لهستانی

صندلی راک لهستانی

گران ترین صندلی های راک موجود صندلی های لهستانی هستند این صندلی ها به دلیل نوع ساخت از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار هستند. طراحی این صندلی ها به گونه ای هست که هر کسی را مجذوب خود می کند.

صندلی راک باغ

صندلی راک باغ

صندلی راک باغ

یکی از صندلی هایی که در باغ ها و ویلاها استفاده می شود صندلی راک می باشد.  خاصیت متمایز ابن نوع از صندلی راک ضد آب بودن آن هست. این امر باعث می شود تا در برابر آب باران مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

هنگام خرید صندلی راک باید به نکات زیادی توجه کنید.

راحتی صندلی راک

اصولا صندلی راک وسیله ایی برای راحتی بیشتر و لذت بردن .پس یکی از موارد بسیار مهم که موقع خرید صندلی راک باید توجه کنید راحتی ان میبشاد.حتما موقع خرید روی صندلی بنشینید  و از راحت بودن ان مطمعن شوید. و در صورت خریدن اینترنتی صندلی مادر بزرگ نیز حتما مشخصات ان و نظرات سایر کاربران را در نظر داشته باشید. در استفاده از صندلی راک هیچ کونه میکشلی نباشد وجود داشته باشد زیرا اصل استفاده از صندلی راک راحت بودن ان میباشد.

تحمل وزن صندلی مادر بزرگ

هنگام خرید صندلی راح حتما باید به نوع اتصالات و استحکام انها توجه کنید یکی صندلی راک حد اقل باید تحمل وزن یک و نیم برابری شما داشته باشد .پس اتصالات و نوع چوب و اسکلت صندلی را بررسی کیند تا از استحکام  آن مطمعن شوید.

 

فرم صندلی راک

تعداد یا زا صندلی های راک به صورت تمام چوب و ساده بوده و تعدادی دارای رو کوبی و الیاف یا اسسفنج هستند. با اینکه صندلی های دارای اسفنج نسبت به بقیه گرانتر هستند ولی راحتی بیش از حددی دارند و شما از خریدن آنها پشیمان نخواهید شد.

 

قیمت صندلی راک

صندلی های راک  انواع و اقسام مختلفی دارند شکلهای بسار ساده و ارزان قیمت و کارهای بسیار لکس و گران قیمت.اما مسائلی چون جنس چوب،رنگ چوب،جنس پارچه و طرح صندلی بر قیمت یکی صندلی راک تاثیر دارند.

منبع : تحریریه ویلاسازه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.