صندلی مادربزرگ ، فروش در انواع طرح های مختلفوقتی ما در مورد صندلی مادربزرگ حرف میزنیم ، همیشه به بعد از ظهر های گرفته و جلوی ایوان فکر میکنیم .اما این صندلی ها چیزی بیشتر از این حرف ها هستند .این صندلی ها برای استراحت طراحی شده اند و هیچ دلیل قانع کنننده ای وجود ندارد که چرا نبایستی یکی از این ها را در خانه خود داشته باشیم .این صندلی ها فقط برای فضای بیرون نیستند و به راحتی میتوانند در داخل اتاق یا خانه مورد استفاده قرار گیرند .این نوع صندلی نقش بینظیری در دکوراسیون داخلی خانه شما ایفا خواهد کرد .

صندلی مادربزرگ چیست ؟

صندلی است که ، دارای پایه های غلطک دار و منحنی میباشد .کسی که بر روی این صندلی مینشیند با فشار اندکی باعث میشود که صندلی در جای خود به جلو و عقب برود و در واقع پایه های صندلی در دو نقطه ثابت جلو عقب بر زمین میخورد .

تاریخچه این نوع صندلی :

برای قرن ها ، صندلی مادربزرگ ( صندلی راک ) از محبوبترین مبلمان ها بوده اند .این نوع از صندلی در واقع نمادی از فرهنگ آمریکایی میباشد .اما اضافه شدن غلطک ها در ابتدا اختراع آمریکایی ها نبود .طراحی صندلی مادربزرگ ، با الهام از گهواره های سنگی دوران باستان ، شکل گرفته است .به طور کلی هنوز مشخص نشده است که چه کسی این نوع از صندلی را اختراع کرده است .اما کشور آمریکا به عنوان محل اختراع این نوع صندلی ، پذیرفته شده است .برخی از منابع بر این معتقدند که این صندلی ، اختراع کابینت سازان بوده است و در طرف مقابل برخی نیز بر این اعتقاد دارند که بنیامین فرانکلین ، یکی از بنیانگذاران ایالات متحده ، مخترع اصلی است .این صندلی در ابتدا به عنوان مبلمان فضای باز ، ساخته شده بود . ولی اخیرا از این صندلی ها در فضای داخلی نیز استفاده میشود .به طور کلی صندلی مادربزرگ همان طور که از نامش مشخص است ، توسط افراد مسن مورد استفاده قرار میگیرد .اکثرا تصوری که ما از این صندلی داریم ، یک مادر بزرگ است که بر روی صندلی نشسته و به بافندگی مشغول است .اما با گذشت زمان ، این صندلی رواج بیشتری پیدا کرده و این کالای مبلمان ، برای علاقه افراد در هر رده سنی قرار گرفته است .صندلی مادربزرگ کلاسیک جنسش از چوب بوده و پشتیش راست و مستقیم بوده و صندلی دارای انحنا و غلطک ها میباشد .در واقع بعد از انقلاب صنعتی بود که این صندلی ها رواج بیشتری پیدا کرد و در سراسر جهان خریداری و مشهور شد .بسیاری از تولید کنندگان ، اقدام به تولید انبوه این نوع صندلی نمودند .محبوبترین تولید کننده ، لامبرت هیچکاک بوده است .

تاثیر صندلی مادربزرگ در دکوراسیون

تاثیر صندلی مادربزرگ در دکوراسیون

تاثیر صندلی مادربزرگ در دکوراسیون

این نوع صندلی در واقع مکملی ایده آل برای هر نوع دکوراسیون میباشد .اگر میخواهید به دکوراسیون خانه یا ویلای خود ، حالت کلاسیک و سنتی ببخشید ، شما حتما به این نوع صندلی نیاز خواهید داشت و بایستی بدانید که چگونه از آنها در دکوراسیون استفاده نمایید .اکثر ما شاید مادربزرگ و پدربزرگ هایمان را روی این صندلی ها دیده ایم که چگونه بر روی آن نشسته و خاطرات خود را مرور میکنند .در کنار سبک های دیگری که در دکوراسیون مورد استفاده قرار میگیرد ، امروزه این نوع صندلی نیز طرفداران زیادی به دست آورده است .این نوع صندلی که عمدتا از چوب ساخته میشود ، نوعی عتیقه حساب میشود .برای کسانی که فضای کافی دارند ، این نوع صندلی یک گزینه ایده آل برای دکوراسیون خواهد ببود .

صندلی های راک یکی از بهترین و راحتترین صندلی ها هستند.این صندلی ها طوری طراحی شده اند که هنگام نشستن روی آنها احساس آرامش و راحتی میکنید.اکثر صندلی های راک چوبی هستند. استفاده از چوب در ساخت این صندلی ها باعث شده تا ظاهر زیباتر و شیکتری داشته باشند. در گذشته نیز از مدل قدیمی این صندلی ها استفاده میکردند اما امروزه طرح و مدل این صندلی ها مدرن تر هستند و میتوانید به خوبی روی این صندلی ها استراحت کنید.

اگر به فکر سلامتی خود هستید حتمی از این صندلی ها استفاده کنید دلیل اینکه هنگام نشستن روی این صندلی ها احساس آرامش میکنید این است که پشتی این صندلی ها حالت مناسبی برای لگن هستند به همین دلیل باعث میشود که لگن و  کمر شما در هنگام استراحت صدمه نبیند.صندلی راک طرفدار های زیادی دارند و دلیل زیاد بودن طرفدار این صندلی ها این است که این صندلی ها کیفیت بالا ،ایمن، بادوام هستند و حالت قرارگیری مناسب لگن و کمر مناسب برای ستون فقرات در هنگام نشستن شما است. کسانی که سبک سنتی را برای دکوراسیون داخلی خانه ی خود انتخاب کرده اند استفاده از این صندلی ها نیز به آنها پیشنهاد میشود. زیرا طرح این صندلی ها سنتی هستند و بیشتر کسانی که در خانه ی خود افراد سالمند دارند حتمی از این صندلی ها استفاده کنند. زیرا این افراد بیشتر روز خود را استراحت میکنندباید یک صندلی مناسب برای استراحت داشته باشند و این صندلی ها بدلیل طراحی مناسب و مدرن باعث میشود که بدون هیچ خستگی و یا کمر دردی روی صندلی نشسته و استراحت کنند.

چرا ویلاسازه ؟

ویلاسازه با تجربه چندین ساله در تولید انواع صندلی های مبلمانی از جمله صندلی مادربزرگ ، محصولات مورد نظر را مستقیما و به قیمت بسیار پایین تر ، در اختیار مشتریان قرار میدهد .گروه تولیدی ویلاسازه هموراه کیفیت را در اولویت اول کاری خود قرار داده است و این اطمینان را به شما میدهد که محصول خریداری شده از کیفیت بسیار مطلوبی برخودردار میباشد .