مبلمان اداری

انواع مبلمان اداری

انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری ملزوماتی است که برای دکوراسیون فضای اداری و مبلمان آن استفاده می شود. مبلمان اداری می تواند نمای کلی از فعالیت کاری را نشان دهد و شامل میز مدیریت، میز اداری، صندلی اداری، میز کنفرانس، میز منشی، پارتیشن اداری و… است. زیبایی و استاندارد بودن دو ویژگی مهم انواع مبلمان اداری است که همواره باید در این موارد دقت کرد. ما در گروه صنعتی ویلاسازه با توجه به فضای اداره و سمت هر شخص مبلمان اداری متناسبی را ارائه می دهیم که در ساخت آن از متریال های گوناگونی استفاده شده است. در انتخاب این مبلمان باید راحتی و آسایش کارمندان مد نظر قرار بگیرد تا رضایت آن ها جلب شود و محیطی سالم در اداره ایجاد شود.

انواع سبک

مبلمان ها از لحاظ سبک هم در طراحی و هم در تولید متفاوت می باشند. این تغییرات بعضی مواقع دلایلی نظیر رشد روز افزون تکنولوژی و همچنین پیشرفت ماشین آلات تولیدی دارند که باعث گردیده تا سازندگان و طراحان این صنعت در پیاده سازی ایده های خاصشان با مسائل کمتری روبرو گردند و گاهی هم دلیلی مانند تغییر سلیقه و گرایشات استفاده کنندگان باعث می گردد تا یک سبک جدیداختراع گردد .

آشنایی با انواع مبلمان اداری

در انتخاب مبلمان اداری می توان بر حسب سلیقه و نوع فضایی که در اختیار دارید از انواع چوبی، فلزی، شیشه ای و یا ترکیب این ها استفاده کرد. ممکن است استفاده از این مبلمان به دلیل تغییر دکوراسیون و یا تغییر محل کار باشد و یا حتی برای آغاز به کارتان نیاز به مبلمان اداری داشته باشید. گروه صنعتی ویلاسازه سازنده موفق انواع مبلمان اداری آماده است مبلمان اداری استاندارد و شیکی را در اختیارتان قرار دهد. برای دیدن نمونه کارها و ثبت سفارش می توانید به وب سایت ویلاسازه مراجعه کنید.

از آنجا که مبلمان اداری در حفظ پرستیژ اداره موثر است و هویت اداره را نمایان خواهد کرد در انتخاب آن باید دقت کرد. برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید انواع طرح ها را در وب سایت مان  نمایش داده ایم. با توجه به میزان فضا و نوع فعالیت می توانید اقدام به خرید میز منشی، میز مدیریت، میز کارمندی و پارتیشن اداری نمایید.

 مدرن

این نوع مبلمان ، هم در سبک چیدمان و هم درسبک تولید و هم درسبک طراحی بنوعی صنعت مبلمان و دکوراسیون اداری را متحول نموده است . به بیان دیگر ملزومات ارائه شده در این سبک هم در طراحی و هم در تولید ودر نهایت در چیدمان از سبک مدرن یا مدرنیته تبعیت کامل دارند.

به عنوان یک ویژگی خاص می توان اینطور بیان کردکه طرح های ارائه شده در این سبک دارای کارایی بیشتر ،به روزتر و در عین حال از لحاظ وزنی سبک تراز مبلمان اداری قدیمی و سنتی می باشند . ویژگی دیگر این محصولات این است که رنگ غالب در تولید این ملزومات اداری عمدتا رنگ های روشن وهمچنین رنگ هایی که از لحاظ روانشناسی انرژی بخش می باشند .مواردی نظیر رنگ سفید ، زرد ، سبز، و فیروزه ای ،قرمزو… . با توجه به استایل و طرح محصولات و همچنین مواد اولیه استفاده شده در ساخت این ملزومات ، قیمت آن می تواند متغیر باشد.

 کلاسیک

این نوع ،نشات گرفته از سبک هنری کلاسیزیسم می باشد . این سبک نه تنهادر ادبیات تاثیر داشته بلکه در فیلم سازی و همچنین مبلمان و دکوراسیون اداری نیز تاثیرات اساسی داشته است و نباید فراموش کرد که حتی مد و پوشاک نیز در دوره ای متاثراز این سبک بوده اند . محصولات و ملزومات اداری که به این سبک شناخته می شوند عمدتا مواد مصرفی شان از چوب خام می باشد چوب های درخت هایی نظیر افرا، کاج، راش،و…که بعد از شکل دهی به آنها در قالب میز یا صندلی کلاسیک با پوششی از رنگ پلی استر یا پلی اورتان نیز زیبا سازی و براق می گردند .

یکی از فواید این پوشش این است که کار تمیز کردن را برای استفاده کنندگان از این نوع محصولات اداری را خیلی راحت می کند . یکی از معروفترین و پر طرفدارترین محصولات اداری سبک کلاسیک، میز مدیریت سلطنتی می باشد که علاوه بر زیبایی بسیار با شکوه و با عظمت است و نوعی وقار و بزرگی را برای استفاده کننده به ارمغان می آورد. بنابراین بخاطر داشته باشید که در این سبک از مبلمان اداری وقار ، طراحی با شکوه و ظرافت در تولید حرف اول را می زند.

 لوکس

این نوع نیز سبکی دیگری از محصولات و ملزومات اداری است که هم در طراحی و هم در تولید یک موضوع مهم را دنبال می کند و آن چشم نواز بودن است. بنابراین باید گفت که اولین حسی که با دیدن این محصولات اداری به بییننده القا می گردد حس تحسین و شگفتی است و البته این موضوع که استفاده کننده این محصول فردی است که هزینه برایش در اولویت دوم است .

این ملزومات اداری همیشه باید با ظرافت خاصی طراحی شوند .مواد اولیه تشکیل دهنده آنها نیز بایدهم لوکس باشد وهم منحصر بفرد و خاص که خوب البته اینها با هم یعنی استفاده از مواد اولیه “گران قیمت” .به بیان دیگر یعنی در یک دکوراسیون اداری لوکس طراح هم باید ازاستایل های بدیع وچشم نواز و هم باید از مواد اولیه عالی ،خاص و شیک استفاده کند. معمولا قیمت این نوع مبلمان و ملزومات اداری گران بوده و علاوه بر آن زمان تولید آن نیز نسبت به سایر محصولات اداری مشابه بیشتر می باشد .

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *