[page_header]

حفاظت از اطلاعات خصوصی کاربران ویلاسازه و همچنین علایق و سوابق خرید کاربران، از الویت‌های ما در مجموعه ویلاسازه می‌باشد.

ما در فروشگاه آنلاین ویلاسازه با بهره‌ گیری از آخرین تکنولوژی‌های حوزه فناوری اطلاعات و همچنین با بررسی‌های پی در پی، سعی در امن نمودن روزافزون فروشگاه آنلاین خود را داریم.

تمامی امکانات و خدمات ارائه شده از جانب سایت ویلاسازه، المان های موجود در سایت، مطالب و محتوای تولید شده، داده‌های گرافیکی، ویدئویی، صوتی، آیکون‌ها، متون، فایل‌های قابل دانلود و سایر داده‌ها و اطلاعات و همچنین لوگو و نام تجاری ویلاسازه، جزئی از فروشگاه ویلاسازه می‌باشد. حق استفاده از هریک از موارد اعلام شده در انحصار ویلاسازه می‌باشد و در صورت هرگونه استفاده تجاری و غیر تجاری از این موارد، حق پیگرد قانونی برای ویلاسازه محفوظ می‌باشد.

کاربران، مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، مطالب تولید شده توسط ویلاسازه و قیمت‌های مندرج در وب‏‌سایت ویلاسازه نمی‌باشند.

در صورت استفاده از هر گونه نرم‌افزار، روبات‌ها، یا روش‌‏های مشابه جهت جمع آوری داده‌‏ها و منابع، ویلاسازه مجاز به پیگیری قانونی می‌باشد. در صورت برخورد با هرگونه استفاده نادرست از پروفایل کاربری، ویلاسازه مجاز به حذف پروفایل کاربری می‌باشد.

مسئولیت حفظ و نگه‌داری نام کاربری و رمز عبور کاربران، به عهده کاربر می‌باشد و عواقب هرگونه استفاده از اطلاعات کاربری، متوجه ویلاسازه نخواهد بود.

با توجه به ارائه محصولات مربوط به تمامی سنین، مسئولیت استفاده از خدمات فروشگاه به عهده کاربر می‌باشد. بدیهی است ویلاسازه به هیچ عنوان مسئول عواقب ناشی از استفاده نادرست از محصولات و یا مغایر با قوانین شرکت نمی‌باشد.

وب سایت ویلاسازه هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از https://vilasaze.com ندارد و آدرس مذکور، تنها درگاه ما برای ارتباط با شما می‌باشد. بدیهی است، هیچ روش دیگری جز ارسال ایمیل از طریق آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، مورد تائید ویلاسازه نمی‌باشد.